Każdy towar zakupiony w sklepie ROCART.PL jest objęty gwarancją producenta lub dystrybutora.
W celu uzyskania informacji o gwarancji i sposobie postępowania w przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny umieszczony na stronie sklepu.
Produkty z gwarancją producenta należy wysyłać do serwisu producenta na adres serwisu podany w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Czas realizacji reklamacji w serwisie producenta podany jest w warunkach gwarancji i wynosi zazwyczaj do 14 dni roboczych.
Produkty z gwarancją dystrybutora należy odesłać na adres sklepu ROCART.PL. Przed wysłaniem reklamacji proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji RMA, który należy umieścić na przesyłce z reklamowanym produktem. Przesyłki bez zgłoszenia reklamacji i nadanego numeru RMA nie będą przyjmowane. Czas realizacji reklamacji przez ROCART.PL może wynieść do 30 dni roboczych.
Koszt wysyłki towaru do reklamacji ponosi klient, koszt odesłania reklamacji do klienta ponosi serwis lub ROCART.PL